Podcasti „Jalgrattapalavik“ uues episoodis räägime Tour de France’i eelset juttu. Eeloleval nädalavahetusel stardib Hispaaniast Bilbaost järjekorras 110. Prantsusmaa velotuur, saate külaline on stardipaigas kohal, et hoida Bora-Hansgrohe tiimi varustuse küsimused kenasti kontrolli all ja mine tea, võib-olla luua ka mõni kuldaväärt kontakt varustuse tootjatega.
Gerd Kodanik astus stuudiost läbi esmaspäeval, 26. juunil, vahetult enne Tallinnast äralendu. Viimaseks suurtuuri eelseks pakiliseks asjaks kodusel pinnal oli Saksamaa meistrisärgi tellimine Emanuel Buchmannile. Kui mõne riigi meistrisärk saab mehele, kes stardib Tour de France’il, on tarvis kiirelt tegutseda.
Räägime sõiduvarustusest lähemalt ja põhjalikumalt. Just kolmenädalase velotuuri võtmes. Kui palju on igal sõitjal kasutada rattaid ja muud varustust ning mida see kõik rahalises vääringus tähendab?
Kui ees ootaval Tour de France’il on vaid üks eraldistart, siis Giro d’Italial oli temposõite mitu ja neist üks mäkke. Mida mõtlesid välja Bora-Hansgrohe mehaanikud, et rattaid võimalikult kergeks saada?
Kodanik avaldab, et Touril toimub esmakordselt tehnika ja varustuse märgistus, mis on sarnane autorallis kasutatava süsteemiga. Miks seda tehakse?
Pöörame personaalselt tähelepanu mõnedele sõitjatele, kellel on või on varasemalt olnud seljas Bora-Hansgrohe vorm. Näiteks Peter Sagan, Anton Palzer, Cian Uijtdebroeks, Romet Pajur, Karl Kurits, Martin Laas jt.
Vestlust veab Ivar Jurtšenko. Head kuulamist!