Sellenädalane “Istmesoojendus” võtab vaatluse alla tõmbluku meetodi. Sel nädalal Liiklusjärelvalve Facebooki lehel taas üles võetud teema on Eestis aeg-ajalt ikka jutuks tulnud. Kuidas on siis võimalik, et midagi ei muutu?
Muidugi ei saa me üle ega ümber Tesla uuest küberpikapist. Kas see on näide rakendusdisaini meistriklassist või lihtsalt üks inetu plönn, millega sõita ei tahaks? Ja mis teema selle purunenud aknaga oli?
Reedel saime teada ka, mis sai Eesti aasta autoks. Üks saatejuhtidest võttis ise ka selle valimise protsessist osa ning seega saame rohkem teada, kuidas just see masin valituks sai. Paar sõna ka selle kohta, kuidas sellega sõita on.
Proovisõiduautoks oli Porsche 911 Carrera 4S. Kuidas saab nii hea auto saatejuhid nii õnnetuks teha, kuula saatest.
Nipinurgas arutame loomulikult jubeda ilma ja libeduse üle. Kuidas enda oskusi libedaga hakkama saamiseks parendada ning milliseid sõiduvõtteid rakendada?
Saatejuhtideks on Jan-Matthias Mandri ja Veli Valentin Rajasaar.