133. Pealekaebamistalgud ei paranda liikluses midagi

JAGA:


Alustame kahe üritusega, mis kohevarsti Eestis toimumas. Juttu tuleb ka kiiruse mõõtmisest ning uuest veebilehest liiklustalgud.ee, mis ei paista oma eesmärki täitvat. Kahtlustame, et pealekaebamistalgud probleemkohtades midagi paremaks ei muuda. Aga mis muudaks?

Räägime ka pisut Ameerika Ühendriikide initsiatiividest heitmete vähendamiseks – tihti jõuavad nende algatused edu korral meilegi. California osariigis ja New Yorgi linnas plaanitav on vägagi “piits või präänik” lähenemine – kuid kas ka töötav?

Seekord on põhjust teemaks võtta ka F1 – Audi ühineb tralliga mootoritarnijana, sosinad käivad ka Porsche kohta. Eelmise saate liitiumikaevandamise teema jätkuks aga räägime ka sellest, mis sai Tšiili uuest põhiseadusest.

Vaatame ka üle, millised autotootjad on jälle teatanud, et oma akutootmist laiendada plaanivad, Renault kavatseb oma sisepõlemismootorite tootmise üldse eraldi firmaks lahku lüüa.

Nädala proovisõiduauto oli kõige-kõigem Cupra – piiratud hulgal toodetav Formentor VZ5, millel Audi RS-idelt tuttav 2,5-liitrine ridaviis. Nelikveoline 390 hj auto üllatas VW Grupi toodangu kohta mitmes mõttes positiivselt.

Saatejuhid on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Head kuulamist!

Veel

Istmesoojendus
Istmesoojendus
Autoajakirjanik Ylle Tampere ja tehnoloogiaajakirjanik Jan-Matthias Mandri võtavad iganädalases autopodcastis “Istmesoojendus” luubi alla nädala kõige kuumemad autoteemad, arutavad oma sõidetud masinate üle ning pakkuvad vahvaid Plekk-Liisudega seotud nippe. Kütame istmed tuliseks!

Hiljutised