13. Miks eestlaste autod nii igavad on?!

JAGA:


“Istmesoojenduse” 13. osas võtame luubi alla hetkel toimuva Frankfurdi autonäituse, kus on suur osakaal Hiina tootjatel. Muide, kõikide autodega saab kohapeal sõita ning hetkel on täiesti võimalik veel lennupilet osta ning Frankfurti poole ajama panna!

Mõlemad saatejuhid on omal käel pisut näppinud Maanteeameti statistikamoodulit ning eestlaste autoparki uurinud. Ylle on loomulikult ka esimese kokkuvõtte teinud ning tõdeda võib ainult seda, et eestlaste autopark on ikka igav küll.

Elektriautode toetusmeede liigub teosammul edasi ning näiliselt on tehtud samm edasi. Mis see aga tegelikult tähendab ning kes on need mõistatuslikud huvigrupid, kes varsti rohkem meetme kohta teada saavad ning sellele tagasisidet anda?

Nädala proovisõiduautoks oli Jani mõnevõrra üllatuslikult Citroen C3 Aircross, Ylle aga sõitis selle steroididel versiooni – C5 Aircrossiga. Jääb tõdeda vaid üht – inimeste maitsed disaini osas on erinevad ning need autod ilmestavad seda hästi.

Eluhäkina soovitame, kuidas autoroolis nutisõltuvusest lahti saada ning kuidas käituda, kui selle küüsi on sattunud kaasliiklejad või isegi pereliikmed ja sõbrad.

Veel

Istmesoojendus
Istmesoojendus
Autoajakirjanik Ylle Tampere ja tehnoloogiaajakirjanik Jan-Matthias Mandri võtavad iganädalases autopodcastis “Istmesoojendus” luubi alla nädala kõige kuumemad autoteemad, arutavad oma sõidetud masinate üle ning pakkuvad vahvaid Plekk-Liisudega seotud nippe. Kütame istmed tuliseks!

Populaarsed

Hiljutised