Sel korral räägime veidi pikemalt nädalavahetusel toimunud üritusest Youngtimer Camp 2022. Kuuendat korda toimunud kogupereüritusel sai näha üle 300 hobiauto, osaleda erinevatel põnevatel võistlustel ja mõõtu võtta rajalgi. Seda võimalust kasutas ka Veli – kuidas õnnestus?
Brenti naftabarreli hind käis alla saja dollari peal ning veidi on kukkunud ka kütusehind. CNG hind on samas ulmeline, aga mitte igal pool – näiteks Pärnus. Kuid keda see kindlasti ei lohuta, on Tallinna Linnatranspordi AS ja nende gaasibussid…
Nädala ämber on Olerexi kliente sõna otseses mõttes tüssav reklaamkampaania “ID-kaardiga -8,3 senti liitrilt”. Saatejuhtide soe soovitus on hääletada jalgadega – kuni Olerex eksitavaid reklaamtahvleid maha ei võta ja klientidelt vabandust ei palu, seni neilt ei ühtki kütusetilka või kabanossi. Muul viisil klienti austama vist ei hakatagi.
Räägime pikemalt ka Renault’ värsketest kvartalitulemustest ja kiibikriisist – USA president Joe Biden peaks varsti allkirjastama seaduseelnäu Chips+, millega enda sõltuvust Hiinast veelgi vähendada. Ühtlasi paistab, et 2025. aastaks toodetakse oluliselt rohkem kiipe kui maailm vajab.
Nädala proovisõiduauto oli Nissan Qashqai E-Power, mis ei ole otseselt ei elektriauto, hübriid ega lihtsalt sisepõlemismootoriga auto. Mis ta eriliseks teeb, miks E-Poweri lähenemine Jaapanis ülipopulaarne on?
Nädala automõte aga puudutab Rootsi otsust septembrist elektritõuksijad kõnniteedelt sõitmast pagendada. Kas on tark mõte nad autoteedele kupatada? Tundub, et Rootsil seisab ees põnev loodusliku valiku periood – jälgime huviga. Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Head kuulamist!