Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki

JAGA:


Suures mõõtmise ja analüüsimise tuhinas oleme unustanud ehk loovuse, mis Idea digitaalse innovatsiooni juhi Joao Rei sõnul on nüüd tegemas tagasitulekut. Andmed ja tööriistad on kõigile võrdselt kättesaadavad ehk ei kujuta endas enam eelist, kirjutab Joao oma värskes artiklis. Just seda teemat turundussaates laiemalt vaatame.

Inimestele meeldib mõelda, et mida rohkem ja täpset infot neil on, seda kaalutletumaid otsuseid teeme. Tänu informatsiooni üha kasvavale hulgale ja parematele mõõtmisvõimalustele leiamegi, et saame oma otsuseid teha numbritele tuginedes ning varem toimunut korrates. Paraku on reaalsus teine – inimene on suhteliselt ebaratsionaalne olevus, kelle käitumist mõjutavad emotsioonid. Neid saab esile kutsuda aga läbi loovuse.

Kuidas aga igapäevasest turundusostustes loovust äratada ja ergutada? Joao soovitab kõigil turundusjuhtidel eelarveid tehes arvestada mõni protsent eksperimenteerimiseks, et testida uusi (loov)lahendusi ja ideid.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised