Urmas Villmann: kõige olulisem on hea idee

JAGA:


Kevadel selgub, kes on kes Eesti loovusmaastikul, kui omaniku leiavad iga-aastased Kuldmunad, mis on omamoodi kui Eesti meistrivõistlused loovuses. Loovust saab teha muidugi väga mitmeti ning ka Kuldmunal on palju kategooriad, mida kõiki ühe saatega ei jõua läbi käia. Loovusteemalise minisarja võtame kokku tele- ja raadioreklaamide kommenteerimisega, sekka juurde ka üldisemaid mõtteid ja valdkonna trende. Saates vestlevad Kuldmuna tele- ja raadioreklaamide žürii esimees, Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ning Havas Creative loovjuht Kadi Hugo.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised