Seekordne “Istmesoojendus” räägib nii autode turvaprobleemidest, uutest autodest, sellest, miks tühja kütusepaagiga sõita ei tohiks, kui ka automüügitrendidest.
Esiteks räägime Volvo turvaprobleemidest, täpsemalt sellest, kuidas turvavööprobleemide tõttu kutsutakse maailmas tagasi üle mitme miljoni auto. Seejuures on probleemist puudutatud autosid ka Eestis ning seda täiesti arvestataval määral.
Sinna sekka ka uue põlvkonna Volkswagen Golf R-ist. Kindlasti lööb uus R kuumpärade fännid mitmesse lehte, kuigi visuaalselt on sel võrreldes eelmise mudeliga nii mõnigi märkimisväärne lisandus. Ka jõunumbrid on väga vinged. Pilte uuest R-ist näed täpsemalt SIIT.
Eesti automüüginumbrid on taastumas ning ka müüdumate autode esikolmik on muutunud. Mõtiskleme, kas nüüd ongi see hetk, kus korealased oma võidukäiku hakkavad tegema, sest põhjust selleks justkui oleks. Lisaks – sel aastal on olnud üksikud automargid, mis on üllataval kombel eelmise aastaga võrreldes hoopis enam müünud. Markeerime ka need ära.
Proovisõiduautoks oli uus Seat Leon, mis võiks olla hea alternatiiv nendele inimestele, kellele uue põlvkonna Volkswagen Golf ei meeldi. Vähemalt FR-mudelina on tegemist hea asendusega teistele VW Grupi autodele, tehes odavamatele silmad ette kvaliteediga, pakkudes aga samas kallimatega võrreldes konkurentsivõimelist hinda.
Nipinurgas räägime sellest, miks ei ole mõistlik sõita tühja kütusepaagiga autoga. Probleem on elust enesest ja aitab sind säästa olukorrast, kus pead maksma hea hulga raha kütusepumba asendamise eest. Eriti on see konkreetne mure aktuaalne suvel – miks täpselt, selgitab Veli saates.