Nimed müügitahvlil #5: Otsustamisel mõtleb ostja neile kolmele tahule

JAGA:


Tihti arvame, et suurepärane toode müüb ennast ise ja kui tooteesitlus on hea, siis on müük tehtud. Kas see ikka on nii? Kuidas kliendid tegelikult otsustavad?
Mis toimub potentsiaalse kliendi peas, kuidas ta mõtleb ja sind analüüsib? Anname nõu puhtalt oma praktikale toetudes. Selgitame kolme olulist faasi, mis müügi õnnestumiseks peavad olema täidetud.

Veel

Nimed Müügitahvlil
Nimed Müügitahvlil
Saade on mõeldud juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron. Saadet toetab Dominate Sales.

Populaarsed

Hiljutised