Nimed Müügitahvlil

Saade on mõeldud juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron. Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed Müügitahvlil #18: Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta? Elulised näited, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi ja...

Nimed Müügitahvlil #17: Closing/FU

Jätkame eelnevalt alustatud closingu teemat ning vaatame veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad, on see, et...

Nimed Müügitahvlil #16: Closing. Edasilükkajad ja hirmud

2. Hooaeg on alanud ja nüüd lähme rohkem süvitsi olulistel teemadel. Closing on müügietapp, kus kliendile on tehtud väärtuspakkumine ja nüüd on meie ülesanne...

Nimed Müügitahvlil #15: Mida teha, kui müügiinimene ei müü?

Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas: Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste...

Nimed Müügitahvlil #14: Kuidas müüa kriisi ajal.

Seekordses saates tuleb juttu müügist kriisiajal. Silver Rooger Dominate Salesist ja Rene Sildvee ettevõttest Klienditugi jagavad kuulajatele üldiseid nõuandeid, et maailm ei ole lõppenud....

Nimed müügitahvlil #13: 10 sammu kahekordse tulemuseni

Saate esimene aasta on täis saanud ja selles saates teeme möödunust kiire kokkuvõtte, et mida kuulajad meie saadetest kasulikku on leidnud. Kellel selge eesmärk...

Nimed müügitahvlil #12: Miks me põrume või loobume müügitööst?

Miks me põrume müügitöös? Mis on need kriitilised komponendid ja tegurid, mis määravad ära inimestele, et müügitöö ei ole minu jaoks? Miks on vaja...

Nimed müügitahvlil #11: Lisamüük, järelteenindus ja kliendihaldus

Oleme veendunud, et kui klient on meie toodetest juba korra kuulnud ja isegi ostu sooritanud, siis tal on lihtne järgmist ostus teha. Kas see...