Nimed Müügitahvlil

Saade on mõeldud juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron. Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed Müügitahvili #22: Müümiseta müümine

Varasemates saadetes oleme pikalt ja põhjalikult rääkinud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal oleme aga teenindust ja selle protsessi puudutanud veidi vähem....

Nimed Müügitahvili #21: Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Tänases saates lahkavad juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna. Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et...

Nimed Müügitahvil #19: Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Tänases "Nimed Müügitahvlil" saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga. Andres on pikalt juhtinud...

Nimed Müügitahvlil #19: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

Eelmine kord rääkisime kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases jätkusaates toome esile ülejäänud kolm sammast. Milleks on: - Milline palgasüsteem on õiglane ja soosib...

Nimed Müügitahvlil #18: Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta? Elulised näited, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi ja...

Nimed Müügitahvlil #17: Closing/FU

Jätkame eelnevalt alustatud closingu teemat ning vaatame veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad, on see, et...

Nimed Müügitahvlil #16: Closing. Edasilükkajad ja hirmud

2. Hooaeg on alanud ja nüüd lähme rohkem süvitsi olulistel teemadel. Closing on müügietapp, kus kliendile on tehtud väärtuspakkumine ja nüüd on meie ülesanne...

Nimed Müügitahvlil #15: Mida teha, kui müügiinimene ei müü?

Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas: Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste...