Idea360 kolmanda saate külaline on tunnustatud loovmõtleja Yonathan Dominitz, kelle agentuuri Mindscapes tööriistade abil loodud kampaaniad on viimastel aastatel võitnud rohkem kui 25 Cannes Lõvi, nende seas ka kolm Grand Prix’d.
Yonathan Dominitz on töötanud koos maailma tuntuimate loovagentuuridega juhendades neid leidma ja kasutama loovust erinevate tööriistade abil. Tema ettevõtte Mindscapes klientide hulka kuuluvad teiste seas Vodafone, Mondelez, Pepsico, Coca Cola ja teised. Saates jagab Yonathan oma nägemust ja mõtteid loovusest ning loovprotsessist. Muuhulgas leiab ta, et rahvusvaheliselt edukate kampaaniate mustrite järgimine hõlbustab uute edukate loovideede välja töötamist – sellest on kasu nii agentuuridele kui ka klientidele.
Yonthani Dominitzi mõttearenduste vast kõige huvitavam järeldus on, et loovus on tihedalt seotud piirangutega. Kui ei ole piiranguid, pole ka loovust. Mida see tähendab ja kuidas leida endas loovust? Yonathaniga vestleb Idea Groupi digitaalse innovatsiooni juht Joao Rei.