Sisuturundus on turundajate seas viimasel paaril aastal saanud kuumaks sõnaks. Kõigil on sisuturunduse kohta oma seisukoht – kes näeb selles haipi, kes “võluvitsa”. Täna haukab sisuturundus aina suurema oma organisatsioonide turunduseelarvest, seda sageli traditsiooniliste kampaaniategevuste arvelt. Kuidas kasutada sisuturunduse võimalusi selliselt, et neist ka päriselt kasu on? Just sel teemal jagas turundussaates oma kogemusi Karola Karlson, kes kuni hiljutiseni tegutses tarkvaraettevõtte Scoro sisuturundajana.
Karola sõnul on sisuturunduses oluline jääda oma liistude juurde ehk rääkida sihtrühmaga sellest, mis on ühtpidi inimesele kasulik, kuid oluline ka sinu äri jaoks. Ainult lihtsalt kergesti loetava ja klikke toova sisu peale pole tema sõnul mõtet minna, sest see ei too kanalisse potentsiaalset klienti, küll aitab see aga kaasa brändi tuntuse kasvatamisele Scoro kogemuse põhjal on läbimõeldud sisuturundusstrateegia tulemusena võimalik kasvatada ettevõtte blogi loetavust kordades ning luua tulutoovaid kontakte potentsiaalsete klientidega.
Karola jagab ka oma kogemusi koostööst rahvusvaheliste turundusblogidega. Nimelt on Karola olnud turundajate meeliskanalite nagu Content Marketing Institute’i ja Social Media Examineri külalisblogija.
Kuidas saab enda kirjutisi sellistesse kanalites levitada, millised on Karola peamised soovitused sisuturundajatele, millisel moel seostub sisuturundusega SEO, kuidas suurendada sotsiaalmeedia abil loodud sisuartiklite katvust, kas ja kuidas kasutada infograafikuid, kuula juba saatest.
Karola Karlsoni nõuandeid ja mõtted sisuturunduse teemadel saad jälgida tema blogist: aggregateblog.com
Saates soovitas Karola pilku peal hoida ka Intercomi ja Toggle’i blogidel: blog.intercom.com ja blog.toggl.com. Samuti SEO blogi Ahrefsilt.