Turundussaate Idea360 seekordne episood räägib värbamisturundusest ja tööandja brändingust. Oma kogemusest värbajate, tööandjate ja -otsijatega rääkis CV Online turunduspealik Rain Uusen.
Raini sõnul on tööotsijate jaoks praegu väga hea aeg. „Tööandjad otsivad väga suure innuga endale „õigeid“ inimesi – majandus kasvab, eesmärgid on seatud aina kõrgemale ning see nõuab just nimelt selliste inimeste kaasamist tiimidesse, kes aitavad sihtideni jõuda. Olulisemal kohal on jätkuvalt isikuomadused – oskusi on võimalik alati juurde õpetada ja õppida, kuid üksteise mõistmine ning sarnased väärtused on edukaks tiimitööks mõneti tähtsamad.“
Tööandja bränding, mis on kohati muutnud nö moesõnaks, peab Rain sõnul „kehtima“ nii organisatsiooni väliselt kui ka sisemiselt. „Kui tööandja bränding on vaid hulk turundustiimi välja töötatud ilusaid sõnum ja pilte, on kehvasti. Kui organisatsioon ei kanna sisemiselt neid väärtusi, mida väljapoole kommunikeeritakse, paistab see välja. Iga värbamisprotsessi etapp, iga osa värbamisturundusest peaks lähtuma sellest brändingust, neist kokkulepitud väärtustest. Igas etapis jätab organisatsioon endast kandideerivatele inimestele mulje ja kui see mulje ei vasta ootustele, jagavad inimesed oma negatiivset kogemust teistega. See aga avaldab mainele tervikuna mõju,“ selgitas ta.
Lisaks tööandja brändingu ja värbamisturunduse teemadele selgitab Rain turundussaates, kuidas oma tiimidesse sobivaid inimesi leida ning annab ka nõu, kuidas ise parimal võimalikul moel uude ametisse kandideerida. Kuula lähemalt Idea 360-st!