Aeg, mil lahterdasime inimesi pelgalt nende tegevusala, vanuse, soo või mõne muu üksiku näitaja alusel on pöördumatult möödas. Kuigi see lööb teravalt välja ka lõppklienti kõnetavas kommunikatsioonis, siis sama muutus on toimunud nn. B2B sektoris – valdkondades, kus justkui teevad omavahel äri ettevõtted. Kas see ikka on nii? Oleme ju igal poole inimesed oma huvide, soovide, vajaduste ja unistustega.
Mis on H2H turundus ja selle põhimõtted? Millepoolest erineb see teada-tuntud B2B ja B2C-turundusest? Millised H2H mõtteviisi eelised ja kuidas oma organisatsiooni tegevuses paremini rakendada?
Nendele küsimustele annavad vastuseid saate peategelane, Idea PR tegevjuht Mailis Timmi ning saatejuhid Egle Loor ja Kuldar Kullasepp.