Eesti inimene vaatab keskmiselt päevas 4 tundi telekat? Kuidas see võimalik on? Ja kui mina ei vaata, siis keegi vaatab minu asemel 8 tundi? Pealegi, kas me kõik pole mitte üle kolinud sotsiaalmeediasse ja online portaalidesse? Televisioonil pole aga häda midagi – vaatajanumbrid on kõrged ja konkurents tihe. Eriti kui arvestada, et televisioon ei võrdu teler.
Idea360 neljandas saates piilume televisiooni maailma. Idea Havas Media tegevjuht Kert Kangert aitab selgitada, kuidas mõõdetakse televaatamist ja kuivõrd täpne see on. Küsime ka, milline on televisiooni tulevik Netflixi ja Facebooki ajastul – esimene neist on oluline mängija juba täna (mitte küll Eestis), teine teeb esimesi samme telemaastlikul. Ja millist rolli mängib bränditud sisu ajal, mil telereklaame saab edasi kerida?