Turundusagentuuridel on põnevad ajad. Käimasolevad muutused on ilmselt suurimad, mis selles vallas kunagi toiminud ja need esitavad tõsiseid väljakutseid reklaami-, meedia-, PR- ja teistele agentuuridele, kel oluline roll turunduskommunikatsioonis. Kuidas reageerib neile muutustele Idea, sellest räägime ettevõtte partner Mark Eikneriga.
21 aastase ajalooga Idea on kasvanud kolmes riigis tegutsevaks ligi 250 inimesega agentuuride grupiks. Samal ajal sünnib palju väikesi dünaamilisi agentuure, mis on spetsialiseerunud konkreetsete teenuste pakkumisele. Milline roll on mängida nn. täisteenust pakkuvatel agentuuridel? Kas suur laev saab olla kiire ja vastata klientide üha spetsiifilisematele ja kiiremat reageerimist vajavatele küsimustele? Ning kui lähedal kliendi ärile peaksid turundusagentuurid õigupoolest olema?