Kodulehed, uudiksirjad, kliendiajakirjad – mis neid ühendab? Kõik need on kanalid, kus ettevõtte saab otse, ilma vahendajateta, suhelda oma tänaste ja potentsiaalsete klientidega. See peaks olema iga ettevõtte turundustegevuste üheks osaks, sest see on efektiivseim viis jõuda auditooriumini, mis ettevõtet kõige enam huvitab.
Massimeedias leviv sisuturundus on mõjunud magnetina – kõik teevad seda, sest sisuturundus on popp ja töötab väidevalt hästi. Kuid sisu avaldamiseks on peale suurte portaalide veel kanaleid ja neid võib pidada teatud kontekstis veelgi efektiivsemaks. Oma kanalid ehk suurema kõlaga omatud meedia, on miski, mis on igale ettevõttele kättesaadav. Võimalus suhelda oma tänaste ja tulevaste klientidega otse on efektiivseim viis väärtusliku sisu pakkumiseks. Oma auditooriume kasvatades on võimalik luua vägagi väärtuslik levikanal, kus info avaldamise eest ei pea maksma, ei pea ostma “boostimisi” ega muretsema, kui platvorm peaks sisu kuvamise algoritme muutma.
Turundussaades arutlevad sisuturundustiimi liikmed Egle Loor ja Kuldar Kullasepp omakanalite koha üle turundusmiksis ja annavad nõu, kuidas sinna sisu luua.