Aasta viimane turundussaade Idea360 võtab kokku mööduva aasta ja vaatab uudishimulikult järgmisse – millised on turundus ja kommunikatsioonitrendid, mille annavad tooni ka 2018. aastal. Kokkuvõtvale episoodile omaselt jagavad oma mõtteid mitmed saatekülalised: Idea loovjuht Elen-Greete Jaadla, Idea PR tegevjuht Mailis Timmi, Idea Havas Media analüütik Maria Rahamägi, digimeedia suunajuht Jaanika Kivilo, Idea digipealik Joao Rei, strateeg Helle Tõnts ning sisuturunduse konsultant Egle Loor.
Mööduvat aastat jäävad saatekülaliste sõnul peamiselt iseloomustama sisuturunduse kasv, influencer-marketing, videosisu aina laiem kasutamine. Märksõnadena jäid saatest korduvalt kõlama veel omakanalide tähtsus, valmisolek julgeks kommunikatsioonist ning andmete tark kasutamine turundustegevuste planeerimisel. Millised on peamised trendid nii loovlahendustes, kommunikatsioonis, meediaplaneerimises ja sisuturunduses? Kumb võidutseb, kas VR või AR? Seda kõike saad kuulda juba saatest.