Kuidas turundab end Päästeamet?

JAGA:


Idea360 39. episoodi külalisteks on Päästeameti kommunikatsiooninõunik Lauri Kool ja ennetustööosakonna nõunik Janek Innos. Saates räägime Päästeameti kommunikatsiooni- ja turundustegevustest – kui suure osa moodustab Päästeameti teavitustööst õnnetustest informeerimine ja kui palju tegeletakse ennetusega.

Idea läbiviidava uuringu Meaningful Brands järgi, mis hindab brändide tähendusrikkust, on Päästeamet eestlaste silmis kõige tähendusrikkam organisatsioon. Kas ja kui teadlikult ehitab Päästeamet üles oma brändi?

Päästeamet ülesanne on teavitada võimalikest ohtudest ning harida meid oma elu hoidma – olgu teemaks veeohutus, suitsuandurite kasutamine kodudes või külma ilmaga kaasnevad ohud. Selleks, et teavitussõnumid ikka ja alati sihtrühmani jõuaksid ega muutuks sealjuures liialt manitsevaks ega targutavaks, kasutab Päästeamet päriselulisi lugusid ning nende jutustamist. Sotsiaalkampaaniate edukaks õnnestumiseks on Janeki sõnul oluline läbimõeldud visuaalne keel ja konkreetne sõnum. Tema sõnul ei ole mõtet iga kampaaniaga proovida muuta kõiki käitumismalle või harjumisi, vaid keskenduda vaid ühele – nii saavutad parema tulemuse.

Kas ja kui palju tegeleb Milline on edukas sotsiaalkampaania? Mida teeb Päästeamet oma Facebookis? Milline on Päästeameti kogemus Facebookis juturoboti kasutamisega? Kes on Päästeameti kõneisikud meedias ning millised inimesed Päästeameti suures 2000-liikmelises meeskonnas töötavad, sellest kuuleb lähemalt Idea 360 saatest. Jutuajamist veavad Egle Loor ja Kuldar Kullasepp.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised