Trükiajakirjandusest ja selle osatähtsuse kadumisest on palju räägitud. Mustemad ennustused nägid ette trükimeedia surma aastaks 2015. Täna, pea kolm aastat hiljem, on ajalehed-ajakirjad endiselt olemas. Ja Eesti puhul mitte ainult olemas vaid ka igati heal positsioonil ujudes muu maailmaga justkui vastuvoolu. Trükimeedia hetkeolukorrast räägivad Idea360 turundussaates Eesti Meedia printmeedia arendusjuht Margus Mets ja Kristel Kivipalu, Eesti Meedia printreklaami müügidirektor.
Kui Soomes on Põhjamaade edukaim leht Helsingin Sanomat kaotanud hiilgeaegadega võrreldes poole tiraažist, siis Eestis on olukord oluliselt parem. Margus Mets toob saates välja, et Eestis on ajalehe lugemise kultuur unikaalne terves maailmas. Seejuures ei räägi me ainult suurtest üleriigilistest lehtedest vaid ka tugevatest kohalikest ajalehtedest. Kristel Kivipalu vahendab rahvusvahelisel meediakonverentsil INMA kuuldut-nähtut tuues välja välismaiste kolleegide suured silmad, kui eestlased teatasid uute spetsiifiliste trükitoodete turuletoomisest. Miks on siis trükimeedia digiajastul endiselt Eestis nii oluline ja mida võiksid sellest teada turundajad? Sellest räägimegi.