Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on

JAGA:


**Turundus- ja ettevõtlssaate järjekordses osas räägime rahvusvahelisest brändiuuringust Meaningful Brands. Mis teeb brändist tähendusrikka? Sellise, mille kadumisest inimesed tõsist puudust tunneks. Uuringust räägib Idea uuringute juht Mauri Sööt.**

**Ideepunkte saatest:**

– Meaningful Brands on rahvusvahelise reklaamiagentuuri Havas läbiviidav üleilmne uuring, mida Balti riikides esindab Idea
– Uuring toob välja erinevad aspektid, mis teevad brändi tähendusrikkaks
– Tähendusrikkus ja kiindumus on omane toodetele-teenustele, mille kvaliteet on kõrge kuid mille puhul on tunda ka selge panus ühiskonda ja inimeste isiklikku heaolusse.
– Eelkõige on tegemist kommunikatsioonistrateegia tööriistaga, kuid see annab ka konkreetseid juhiseid klienditeekonna erinevate punktide ja seal oodatava kogemuse osas.

Lingid:

Meaningful Brands kodulehekülg – meaningfulbrands.ee

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised