**Turundus- ja ettevõtlssaate järjekordses osas räägime rahvusvahelisest brändiuuringust Meaningful Brands. Mis teeb brändist tähendusrikka? Sellise, mille kadumisest inimesed tõsist puudust tunneks. Uuringust räägib Idea uuringute juht Mauri Sööt.**
**Ideepunkte saatest:**
– Meaningful Brands on rahvusvahelise reklaamiagentuuri Havas läbiviidav üleilmne uuring, mida Balti riikides esindab Idea
– Uuring toob välja erinevad aspektid, mis teevad brändi tähendusrikkaks
– Tähendusrikkus ja kiindumus on omane toodetele-teenustele, mille kvaliteet on kõrge kuid mille puhul on tunda ka selge panus ühiskonda ja inimeste isiklikku heaolusse.
– Eelkõige on tegemist kommunikatsioonistrateegia tööriistaga, kuid see annab ka konkreetseid juhiseid klienditeekonna erinevate punktide ja seal oodatava kogemuse osas.
Lingid:
Meaningful Brands kodulehekülg – meaningfulbrands.ee