Idea360 46: Kuidas ehitada ideaalset tiimi?

JAGA:


Seekordne Idea360 episood on üles võetud nädala eest Idea kontoris toimunud loovhommikul, kus paneeldiskusioonil jagasid oma ideid ja nägemust unistuste meeskonnast ja targast töötamisest Targa Töö Ühingu juht Ave Laas, Elisa Eesti uute teenuste juht Kertu Kriisk ning Idea team lead Helle Tõnts. Vestlust vedas turundussaate toimetaja Kuldar Kullasepp.

Mis on toimiva tiimi aluseks? Usaldus. „Inimesed peavad teadma, et igaüks tiimis on valmis endast alati andma maksimumi ning et tegutsetakse heast tahtest, sooviga saavuta parim võimalik tulemus,“ selgitas Ave Laas, kelle sõnul on optimaalne tiimi suurus kümmekond inimest. Elisa Eesti uute teenuste juhi sõnul on tiimide kokku panemisel oluline, et koos ei asuks tööle vaid ühetaolised ning ainult juhi-sarnased inimesed. „Tiimi liider peab olema selline, kelle taga inimesed koonduda tahavad. Juhi roll on teada tiimi ülesannet ning strateegiat ja ta peab olema suuteline seda ka meeskonnale selgitama,“ täiendas Kriisk.

Tiimid ei tähenda vaid ettevõtete siseseid meeskondi, vaid ka igapäevaselt koos töötavaid meeskondi klientide ja nt agentuuride vahel. Koostöö tegemiseks oluline sarnane mindset, valmisolek üheskoos eesmärkide saavutamiseks piire katsetada, vajadusel ka ühiselt tegevusplaani muuta. Ideas tegutsevad täna reklaami-, meedia-, digi- ja PR-agentuuride asemel klienditiimid, kus on ühendatud eri turundusteadmised ja oskused. „Igapäevaselt külg-külje kõrval töötav meeskond teeb kliendiga tihedamat koostööd, nad saavad rohkem üheskoos eksperimenteerida ja pakkuda loomingulisemaid lahendusi,” sõnas Idea tiimijuht Helle Tõnts.

Kas moodsas ja senini pigem start-upidele omases agiilses organisatsioonikultuuris on olulisem enesejuhtimisoskus või stressitaluvus? Kuidas juurdub kaugtöö mõtteviis kohalikes ettevõtetes? Kuidas värvatakse uusi tiimiliikmeid Elisas ja Ideas? Kes on brilliant jerks? Seda kõike kuula turundussaate uuest episoodist.

Kui sul tekib kõnelejatele küsimusi või mõtteid, mida soovid jagada, jäta need saate veebilehele kommentaaridesse.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised