Suures mõõtmise ja analüüsimise tuhinas oleme unustanud ehk loovuse, mis Idea digitaalse innovatsiooni juhi Joao Rei sõnul on nüüd tegemas tagasitulekut. Andmed ja tööriistad on kõigile võrdselt kättesaadavad ehk ei kujuta endas enam eelist, kirjutab Joao oma värskes artiklis. Just seda teemat turundussaates laiemalt vaatame.
Inimestele meeldib mõelda, et mida rohkem ja täpset infot neil on, seda kaalutletumaid otsuseid teeme. Tänu informatsiooni üha kasvavale hulgale ja parematele mõõtmisvõimalustele leiamegi, et saame oma otsuseid teha numbritele tuginedes ning varem toimunut korrates. Paraku on reaalsus teine – inimene on suhteliselt ebaratsionaalne olevus, kelle käitumist mõjutavad emotsioonid. Neid saab esile kutsuda aga läbi loovuse.
Kuidas aga igapäevasest turundusostustes loovust äratada ja ergutada? Joao soovitab kõigil turundusjuhtidel eelarveid tehes arvestada mõni protsent eksperimenteerimiseks, et testida uusi (loov)lahendusi ja ideid.