Kas tead, et uudiskirju ja e-kirju peetakse endiselt üheks kõige efektiivsemaks turundusmeetodiks? Kuidas see nii on, kui meie postkastides on tuhandeid lugemata uudiskirju? Kuuendas turundussaates jagab soovitusi ja mõtteid Idea Havas Media digisuuna juht Jaanika Kivilo.
Uudiskirjade open-rate on 20-30%. See tähendab, et umbes neljandik uudiskirjadest avatakse. Kas kujutad näiteks ette, et veerand bänneri nägijast sellel klikib?
Selle potentsiaali maksimaalseks ärakasutamiseks tuleb ettevõtte e-kirja turundus läbi mõelda – millist sisu pakkuda, kui tihti ning kuidas seda levitada? Suure osa seonduvatest tegevustest saab seejuures automatiseerida – alates uudiskirjade koostamisest kuni mitmetahuliste segmenteerimiseni tagamaks, et inimene saab just tema käitumisharjumustele vastava uudiskirja. Automatiseeritud turundus on miski, mida saab kasutada igas suuruses ettevõte.
Saates tõime mitmeid häid näiteid edukast e-kirja turuundusest – LHV Pank, Goworkabit, Rahva Raamat. Rakendustest soovitas Jaanika väikeettevõtetel uurida näiteks Mailchimpi ja suurematel, automatiseeritud turunduse platvormi SalesManago.
Kui sul tekkis automatiseeritud turunduse ja uudiskirjaturunduse kohta küsimusi, siis Jaanika vastab sulle meeleldi – kirjuta talle!
Automatiseeritud turundusest räägivad 14 juunil toimuval Best Practice seminaril ka Idea strateegid Tiivi Püvi ja Helle Tõnts. Tiivi oli Idea360 esimese saate peategelane. Samuti esineb seminaril Indrek Vainu – Idea360 viienda saate külaline.