Kuidas jätkusuutliku ettevõttena saada rohkem kliente?

JAGA:

Uuringutes on selgunud, et 65% tarbijatest  eelistab osta missiooniga ettevõtetelt, aga ainult 26% teeb seda. Millest tekib selline neljakordne erinevus mõtete ja tegelikkuse vahel? Olen leidnud, et siin on põhiliselt 5-6 tihti esinevat põhjust.

  • Bränditeadlikkuse puudumine
  • Toote või teenuse kätte saamine on keeruline
  • Hirm rohepesu ees
  • Esteetika või kvaliteedi ohverdamine
  • Kommunikatsiooni ja turunduse ohverdamine

Vaatleme neid teemasid lähemalt.

Lisa end meililisti www.idloome.design

Võta ühendust marcus ät idloome.design

Veel

Brändijutud
Brändijutudhttps://www.idloome.design
Brändiks saamine ja brändistrateegia, eetika, jätkusuutlikkus, tarbijakäitumine ja turundamine COVID-19 järgses maailmas.

Populaarsed

Hiljutised