Brändijutud

Brändiks saamine ja brändistrateegia, eetika, jätkusuutlikkus, tarbijakäitumine ja turundamine COVID-19 järgses maailmas.

Kuidas valida disainerit?

Logo ja turundusmaterjalide kujundamist ei saa jätta juhuse hooleks. Kuidas enda disainer välja valida? Vaata blogist https://idloome.design/blogi/kuidas-disainerit-valida

Kuidas turundaja tegevusest maksimumtulemust saada?

Kuidas turundaja tegevusest maksimumtulemust saada? Head kuulamist! Kui sul on küsimusi või tagasisidet, siis kirjuta  marcus@idloome.design

Kuidas jätkusuutliku ettevõttena saada rohkem kliente?

Uuringutes on selgunud, et 65% tarbijatest  eelistab osta missiooniga ettevõtetelt, aga ainult 26% teeb seda. Millest tekib selline neljakordne erinevus mõtete ja tegelikkuse vahel?...

Miks Su kampaania ei tööta ja mida selle parandamiseks teha?

Brändijuttude 5. saade vastab pealkirjas esitatud küsimustele (pikkus natuke alla 7 minuti). www.idloome.design  www.fb.me/idloome

Kriisi ületamine väikeettevõtluses

Konkureerimine, äritegevuse lõpetamine või koostöö?

Lojaalsus ja juhuostjad

Turundusteaduste professor Byron Sharp kirjeldab raamatus "How brands grow" USAs läbi viidud uuringut, mis näitab, et ca 80% brändi käibest teevad juhuostjad, kes ostavad...

Brändimine kriisi ajal

Kuidas kriis on brändi ja brändistrateegia arendamiseks üks parim aeg. Häält teeb ka üllatuskülaline. Kui Sa veel pole IDLoome Brändikooli meililistis, siis pane end kirja www.bit.ly/idloome

Bränd on Sinu lugu

Miks Marcus Brändikooli tegema hakkas?