Idea360 43: Mirjam Mikkin – kahe panga asemel tuli ühendada kuus

JAGA:


Nordea ja DNB panga ühinemine Luminoriks on kindlasti Balti pangandusturu üks olulisemaid arenguid viimasel ajal. Uue panga sünnilugu on põnev mitmest aspektist alates selle loomisest Londoni agentuuris FutureBrand kuni tehnoloogiliste väljakutsete lahendamiseni. Luminori sünnist räägime turundusjuht Mirjam Mikkiniga.

Mikkin ütleb, et mõnes mõttes ei tulnud ühendada mitte kaks panka vaid kuus, sest mõlemad pangad tegutsesid nii Eesti, Läti kui Leedu turul omades seejuures väga erinevat positsiooni. Kuidas selliseid organisatsioone liita teades, et vaatamata sarnasele ajaloole on Eesti, Läti ja Leedu väga erineva (töö)kultuuriga riigid. Kuivõrd lihtne või raske on panna uus organisatsioon ja selle inimesed ühe eesmärgi nimel tööle? Ja milliseid väljakutseid Luminor pangandussektori arenguid arvesse võttes näeb. Head kuulamist.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised