Kas ‘digital first’ on pelgalt moesõna, hype, või tähistab see põhimõttelist muutust turunduses ja reklaamis. Digiagentuuri Havas Digital juht Toomas Tepomes kipub pigem viimast arvama. Saates räägib ta digiagentuuri rollist Havases, arengusuunadest kui annab praktilisi mõtteid igale ettevõtjale, kas oma turundustegevusi edasi tahavad viia.
Digital first mõtlemine ei ole seejuures oluline ja põhimõtteline mitte ainult ettevõtete juhtidele ja turundajatele vaid ka näiteks loovagentuuridele, kes varasemalt harjunud ehk pigem mõtlema suurelt ja grandioosselt keskendudes näiteks telereklaamidele. ‘Digital first’ mõtlemine võib aga tähendada näiteks seda, et lahendus ärilise väljakutse lahendamiseks algab hoopis sotsiaalmeedia postitusest.
Samuti toob Tepomes saates välja, miks rahvusvahelist edu püüdvad ettevõtted peavad oma partneriteks valima samuti erinevatel turgudel tegutseva partneri.