Youtube’is vaadatakse iga päev videoid 5 miljardit korda. Ka teistes sotsiaalmeedia kanalites, olgu selleks Facebook või Instagram, on üha rohkem videosisu. Me ju teame neid – naljakad klipid loomadest ja lastest või harivad how-to videod. Kuidas teha väljapaistvat videosisu, sellest räägib turundussaates Idea AD videotiimi produtsent Laura Reimann.
Videousku Laura usub, et video sobib brändidele igasuguse info edasi andmiseks. Seda ka oodatakse – Idea AD tiimis valmivast videomaterjalist on 70% käsitletav sisuna ja 30% telereklaamidena. Kvaliteet on oluline mõlemal juhul, ka sotsiaalmeedia tarbeks brändi poolt loodud sisu peab olema tasemel. Kuigi telefoniga loodud kiired videod on teinekord piisavad, siis tihti pole see nii. Miks kaasata professionaale ja millist lisaväärtust see loob, sellest saates räägimegi.