Internetis poodlemine muutub aina populaarsemaks. Piletite, rõivaste ja elektroonika kõrval ostetakse üha enam ka toidukaupu. Kõik see viitab põhimõttelistele muutustele kaubanduses, millel on oma mõju ka nö. tavapoodidele. E-kaubanduse väljakutsetest räägib turundussaates Eesti E-Kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Signe Kõivu sõnul võib Eestis olla isegi kuni 5000 e-poodi, millele aastas tuleb lisa 400 poe jagu, paraku kaob ka vähemalt sada poodi. Lisaks sellele on Eesti inimesed üha aktiivsemalt kasutamas rahvusvahelisi e-poode, peamiselt näitavad kasvu just Aasiast pärit poed.
Kuigi eestlaste usaldus e-poodide suhtes on kõrge, siis väljakutseid jagub. Näiteks toob Kõiv välja turunduse, mis saab paljudele e-poodidele komistuskiviks. Samuti tuleb palju rõhku panna klienditeenindusele – lihtsalt platvorm ilusate tootepiltidega ei taga veel e-poele edu.
Kuula turundussaatest Signe soovitusi e-poe edukaks arendamiseks.