Ettevõtete ja brändide ühinemine on ettevõtlusmaailma üks põnevamaid teemasid. Kuidas saab kahest üks? Mida see ühele ja teisele poole kaasa toob ja milliseid uusi uksi avab? Siinse telekommunikatsiooni turu üks põnevamaid ühinemisi sai teatavaks 2016nda aasta detsembris ja tänavu jaanuarist tegutsetakse ühe märgi all – Elisast ja Starmanist sai Elisa.
Ühinemisest on turundussaates rääkimas Elisa turundusjuht Karin Kanepi.
Ühinemisega sai Elisast hetkega teleteenuse pakkuja. Aastaid otsis ettevõte erinevaid viise segmenti siseneda ja arendas omagi tooteid, kuid Starmani omandamine muutis selle kõik palju kiiremaks. Kõrvutades aga Elisa ja Starmani brände võib näha väga suuri erinevusi. Üks on rahulik, teine kaunis agressiivne. Kuidas kahte sellist äärmust liita? Või kui äärmused need tegelikult on? Ning kuidas panna kokkuliidetud meeskonnad kiiresti ühise eesmärgi nimel tööle? Sellest kõigest Idea360 turundussaates kuuledki.