Sotsiaalmeedia värbamise teenistuses. Mida see täpsemalt tähendab, kuidas neid kanaleid enda kasuks ära kasutada ja kellele saab oma kuulutuse suunata?
Vast vähesed suudavad meenutada, et see oli alles 2004. aasta mil Facebook loodi või 2005. aastal, mil Youtube kasutusele tuli või 2006. aasta, kui Twitter ja Facebook ülemaailmselt kasutusele võeti. Täna on meil juba lõputu rivi erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid, millest vast laiem üldsus teab peamiselt 3-4.
Kui veel oma viisteist aastat tagasi teadsime täpselt, millises kanalis inimesed asuvad, siis täna on inimesed justkui kadunud ja seda just nimelt suure kanaliterohkuse tõttu, mille vahel jagunetakse. Mida see aga tähendab täna tööandjale, kes usutavasti ei suuda ajaga selliselt kaasas käia ja kõik snapchatid, wechatid, viberid ja kes teab veel, mis kanalid endale selgeks teha?
Küsimuste ja ettepanekute korral kirjutage [email protected]!