See saade on kõikidele neile, kes on kogenud, et kui klient hakkab kordama/pikendama tellimust või tegema kordusostu samale tootele, siis on tema hinnatundlikkus suurem ja raskem viia fookus olulisele. Miks see nii on? Klient unustab aja jooksul olulised ostukriteeriumid ära või need muutuvad talle iseenesest mõistetavaks. Olukorda ei tee lihtsamaks konkurendid, kes lubavad paremat hinda.Kõige eelneva tulemusena võib jääda alateadlikult meie teadvusesse, et antud teenuse või toote soetamisel on peamine faktor hind.
Mida sellises olukorras teha? Kuidas käituda kui klient teatab, et on vahetamas teenuse pakkujat või lõpetamas Sinuga koostööd odavama pakkuja kasuks. Antud saate käigus leiame vastused eelnevale ning anname Sulle häid strateegiaid, kuidas oma olemasolevaid kliendisuhteid hoida ning arendada.
Täitsa vunts saade!