Nimed Müügitahvli #40: Premium toode ja odav lähenemine peletab lõpuks eemale ka Su fännid

JAGA:


Saates külalisena Marius Vahter. Räägime tema teekonnast müügiinimese ja eduka ettevõtjana, seejärel võtame pulkadeks lahti tema ühe ostukogemuse.

Saates saad vastused küsimustele:
Kuidas kõigepealt müügiinimesena saada üle hirmudest ja ebamugavusest? Seejärel, kuidas ettevõtjana müügitöö üle anda nii, et kvaliteet ei kannataks?
Milline on kliendi ootus, teadmised ja vajadused autot ostes või mõnda suuremat tehingut tehes?
Kui palju see erineb sellest, mida müügiinimene arvab ja teab?
Kuidas müügiprotsessis aru saada, kas kliendiks on inimene, kes ostab hinda või keegi, kelle jaoks on oluline saada maksimaalselt hea lahendus?
Kui tugev on fänluse jõud valiku tegemisel ja mis juhtub, kui bränd hakkab oma mugavuse ja süvenematuse tõttu seda kuritarvitama?

Vaatame, kui ohtlik kombinatsioon on kalli toote/teenuse peal valede eeldustega ja mugavustsoonis müügiinimene. Või veel hullem – kui ametis on müügitiimi juht/ ettevõtte juht, kes laseb ühel kliendil seda korduvalt kogeda. Mida siis antud olukorras ette võtta juhina ning kuidas see ümber pöörata?

Veel

Nimed Müügitahvlil
Nimed Müügitahvlil
Saade on mõeldud juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron. Saadet toetab Dominate Sales.

Populaarsed

Hiljutised