Mihkel Joasoo ja Siim Lääts: juhtimiskvaliteet on suurepärase kliendikogemuse alus

JAGA:


Käesolev episood on valminud koostöös Tele2-ga ning on jätk eelmise nädala episoodile. Ja minu seekordseteks vestluskaaslasteks on Tele2 Eesti ärikliendi osakonna juhataja Siim Lääts ja Tele2 juhtide arenguprogrammi arhitekt ja eestvedaja Mihkel Joasoo. Kuna Tele2 usub, et juhtimiskvaliteet on suurepärase kliendikogemuse alus, siis mind hakkas väga huvitama, mida seal siis juhtimise arendamise valdkonnas ette on võetud. Nii istusingi Mihkli ja Siimuga maha, et uurida, kuidas nad oma juhte arendavad ja seeläbi Tele2-s suurepärast klienditeenindust suudavad pakkuda. Head kuulamist!

Veel

Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis
Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelishttp://www.valkiainen.ee/blogi
Juhtimiskoolitaja ja coach'i Veiko Valkiainen'i podcast “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” vastab küsimusele: mida tähendab olla edukas juht? Podcasti “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” algselt seatud küsimuseks, millele vestluste käigus vastuseid otsime, on: mida tähendab olla edukas juht? See võtmeküsimus on kogu juhtimispodcasti läbiv punane niit. Veiko missioon on toetada juhtidel ja meeskondadel saavutada soovitud eesmärke keskendudes tulemuslikkuse kasvatamisele läbi juhi ja tema tiimiliikmete mõtte- ja käitumismustrite muutmise. Podcast on koht, kus lisaks temale jagavad juhtimisteemadel oma mõtteid, teadmisi ja kogemusi Eesti erinevad tegevjuhid, tippsportlased, konsultandid-koolitajad ja teised juhtimisega lähedalt kokku puutuvad inimesed. Kuulake ikka!

Hiljutised