Heinar Põldma: meie eesmärk on, et klient lahkuks kauplusest rõõmsamana kui ta sinna sisenes

JAGA:


Käesolev episood on valminud Hea Teeninduse Kuu egiidi all koostöös kampaaniaga Kiida Teenindajat. Minu seekordseks vestluskaaslaseks on Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma. Põldma Kaubandus on üle 26-aastase ajalooga Eesti ettevõte, mis tegutseb jaekaubanduse valdkonnas terves Baltikumis – Eestis, Lätis, Leedus, ja ka Poolas. Tegemist on rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud teksa- ja rõivakollektsioone pakkuvate brändide maaletoojaga, kes 2014. aastal tuli edukalt turule oma Denim Dream brändiga. Ja mitte vähemolulisem – Põldma Kaubanduse poodides saad alati rõõmsameelse, hooliva ja personaalse teeninduse osaliseks. See ei ole pelgalt sõnakõlks, Põldma Kaubanduse teenindajad on eelnevatel aastatel noppinud mitmeid kõrgeid kohti Hea Teeninduse Kuu raames läbiviidaval Parim Teenindaja Konkursil. Heinariga räägime nii tema enda äri kasvatamisest, juhiks olemisest kui ka teeninduskultuurist, mis üheks olulisemaks nurgakiviks äri edendamisel on olnud.

“Meie edu üheks vaieldamatuks aluseks on kõrge teeninduskultuur. Tugev soov muuta iga kliendikogemus rõõmsaks, on välja kasvanud meie enda töötajate seast. Alates meie esimesest kauplusest, kus ma ka ise müüja olin, oleme teeninduskvaliteedi nii enda põhiväärtustesse kui ka igapäevasesse praktikasse juurutanud. Oluline ei ole pelgalt, kui palju sa müüd, vaid ikkagi kõige alus on, kuidas sa müüd. Me valime inimesi, kes soovivad teisi aidata, luua selleks hea õhkkond ja teha nende elu rõõmsamaks. See on ka põhjus, miks meie töötajate valiku esmane kriteerium on, et ta oleks meeldiv, sõbralik inimene. Ja loomulikult on oluline, et müüjana pead sa suutma luua hea kontakti kliendiga ja hoida meeldivat vestlust üleval. Need omadused ja oskused on minu arvates kõige vundamendiks. Kui sa ei ole meeldiv ja sõbralik inimene, siis seda muuta on väga raske. Kõike muud saab muuta, aga oma isiksust ja loomuomaseid iseloomujooni on raske kui mitte võimatu muuta. Kui sul ei ole seda sisemist soovi teist aidata, teist teenindada, teisele rõõmu valmistada, siis sealt edasi müüjana edukalt toimetada on praktiliselt võimatu. Meie eesmärk on, et kui klient tuleb kauplusesse, siis ta lahkub kauplusest rõõmsamana kui ta sinna tuli.” – Heinar Põldma

Kuulake ikka …

Veel

Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis
Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelishttp://www.valkiainen.ee/blogi
Juhtimiskoolitaja ja coach'i Veiko Valkiainen'i podcast “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” vastab küsimusele: mida tähendab olla edukas juht? Podcasti “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” algselt seatud küsimuseks, millele vestluste käigus vastuseid otsime, on: mida tähendab olla edukas juht? See võtmeküsimus on kogu juhtimispodcasti läbiv punane niit. Veiko missioon on toetada juhtidel ja meeskondadel saavutada soovitud eesmärke keskendudes tulemuslikkuse kasvatamisele läbi juhi ja tema tiimiliikmete mõtte- ja käitumismustrite muutmise. Podcast on koht, kus lisaks temale jagavad juhtimisteemadel oma mõtteid, teadmisi ja kogemusi Eesti erinevad tegevjuhid, tippsportlased, konsultandid-koolitajad ja teised juhtimisega lähedalt kokku puutuvad inimesed. Kuulake ikka!

Hiljutised