103 – “Uued võimalused”- turundusmentori Mari Arnoveriga.

JAGA:

Saatekülaliseks on Mari Arnover kes on turundusmentor ja kliendiuuringute juht.

Tema lemmikküsimus on Miks ja ta aitab leida ettevõtetel eristuvust, saada paremini aru nende klientidest.

Meie vestluses vaatame kas ja kust on tulnud tema inspiratsioon,

kuidas on olnud olla naisettevõtja ja millest see üldse alguse sai

ning kas ja kuidas turundusmaailmas toimetada ja mis rolli mängib selles kõiges heaolukonto?

Mari palus lisada ka need lingid:

03:00 Muutuste ajastu kodukontoris.

03:44 Crystal Ra ja Mari kohtumise lugu.

5:36 Inside out fotoprojekti tutvustus – kuidas ennast ise näed ja kuidas teised sind näevad.

13:40 Eestis sündinud enne teist iseseisvumist ja ajakirjanikest vanemate lapsena väga avatud maailmale.

15:34 Mari isa mõju.

17:04 Kogemuste olulisus elus.

17:35 Mari isaga koostöö projekt.

19:13 Eal ei tea kuhu üks idee võib kanda.

19:30 Nipid naisettevõtjatele.

20:20 Uuele avatud olemise tähtsus.

21:00 Elu viib su projektideni.

21:28 Hakka usaldama elu ja õiged projektid ja inimesed jõuavad sinuni.

22:22 Dialoog võõraga võib viia ei tea kuhu.

22:40 Rääkida ideedest ja julgeda riskida.

23:30 Otsida koostöövõimalusi.

23:38 Tõlgin klientide muresid, vajadusi.

23:57 Oluline on välja selgitada klientide vajadused ja soovid.

24:46 Muster et klienditeeninduses ei olda ausad.

25:43 Aususe tähendus.

26:00 Sageli ei julge ütelda et oleme eksinud.

27:00 Puhastumine toimub. Vajadus olla ausam ja paindlikum klientidega.

28:00 Kas ausus on jätkusuutlikkuse päästerõngas?

28:00 Tarbimisühiskond on tekitanud kesta ümber.

29:00 Ettevõtjad kui loojad.

31:50 Kui bränding on muutunud – et on vaja uutmoodi pakendit luua.

32:40 Võimendan seda mis on ettevõtte sees unikaalne.

34:00 Maslowi vajaduste püramiid. Keerulistel aegadel on ellujäämisele mõtelda. Harjumuste muuutused.

36:40 Muutuvatest harjumustest saavad uued trendid.

37 Eneserealiseerimise maagia.

39 Ettevõtja peaks mitte kritiseeerima vaid lahendusi pakkuma.

40 Oluline on ka ennast hästi tunda – tee isiksusetüüpide test.

43 Eesti kui online riigi hakkamasaamine kriisi ajal.

43 Eesti üliarenenud e-systeemi teenuste süsteem.

45 Heaolu konto uued võimalused?

46 Inimene on lihtne olevus. Heaolukonto võti.

48 Miks on oluline vaja treenida rohkem ma mõistan ja vajan teemasid?

52 Kui inimesed on kaugenenud mõista iseennast, lähedasi ja kliente. Mari on tõlkija töö kõikide vahel mis inspireerib.

54 Brene Browni haavatavuse TED kõne inspiratsioon. Meie probleem – me ei julge olla haavatavad.

58 Eksime inimestena ja võime haavatavust näidata ja sellega võidab rohkem.

59 Miis on kõige olulisem küsimus mida võiks küsida praegusel hetkel?

59 Mida ma inimesena vajan, ettevõtjana, abikaasana, koostööpartnerina? Heaolu kontod on liiga tühjaks saanud.

60:00 Einsteni küsimus – kas universum on sõbralik koht või mitte?

61 Kas sa kritiseerid või leiad lahendusi?

61 Rilke – küsimuste armastamine

61 Võta ühendust kliendiuuringud. ee. Aitan ettevõtetel fookuse tagasi saada. Mille poolest nad eristuvad. Mille poolest kliendid peaksid valima. Mis on väärtuspakkumine. Mis on nende unikaalsus. Kaasan kliente, koostööpartnerieid toon tagasi lootuse paremale homsele.

Peegeldan nende koostööpartnerite ja klientide peegeldust. Võimendan nende unikaalsust.

62 Hirmul ei tasu võimu lasta võtta. Iga muutuste ajastu toob uusi võimalusi. Teistele ja enda soovide tuvastamine . Siis muutub elu lihtsamaks.

Veel

Hakkame tegutsema
Hakkame tegutsemahttp://hakkametegutsema.ee
Kuskilt tuleb alustada... Saatejuht: Karel Laipaik Asutaja: Indrek Põldvee #HakkameTegutsema

Populaarsed

Hiljutised