Seitsmenda saate teemaks on väärtuspõhine kultuur ning kuidas see on abiks tööandja brändi ehitamisel. Saate külaliseks oli Kairi Pauskar, kes on aidanud üles ehitada Transferwise kultuuri skaleerides selle 50lt inimeselt 1000ndeni. Saatekülalisega vestlevad Taavi Libe ja Tiina Hiller, PARE kommunikatsiooni töörühmast.
Räägime sellest, kuidas luua väärtuspõhist organisatsioonikultuuri ning mis roll on selles personalijuhil, juhtidel ja inimestel endal. Ning mis erinevus on kultuuri loomisel ja arendamisel 50 ja 1000 inimesega organisatsioonis. Räägime ka tööandja brändingust ning sellest, kuidas ka suured ja tuntud ettevõtted nagu Transferwise peavad tööandja brändingusse järjepidevalt panustama. Ning proovime murda müüti, et tööandja bränding on miskit, millega ainult atraktiivsete tööandjate topi kuuluvad ettevõtted tegelema peaksid. Julgustades kõiki, kel on soov oma sõnum ja lugu tööandjana nii praegustele kui ka tulevastele töötajatele paremini kohale viia, sellega julgelt peale hakata.
Kairi Pauskar on töötanud personalijuhina Nortalis ja Transferwises, keskendudes oma töös palju just väärtuspõhise kultuuri loomisele ning samuti tööandja brändingule. Kairi jõudis personalivaldkonda läbi Webmedia, olles ise õppinud hoopis IT ning alustanud oma karjääri projektijuhina tarkvaraarenduses. Transferwises aitas Kairi nelja ja poole aasta jooksul ehitada ja skaleerida organisatsioonikultuuri 50lt inimeselt 1000le. Võttes seejärel aasta vabaks, et nautida perega elu päikeserannikul Hispaanias. Käesolevast suvest sukeldus Kairi taaskord startup maailma, et aidata nullist üles ehitada tiimi ja organisatsiooni Datamineri nimelises ettevõttes, mis võitleb rahapesuga. Luues uut vägevat rahapesu tõkestamise tarkvara pankadele ja fintech ettevõtetele.
Head kuulamist!
Saatejuht: Taavi Libe, Tiina Hiller
Saate produtsent: Tiina Hiller
Tehniline tugi: Tanel Triisa
Ootame Sinu tagasisidet saate kohta [email protected]