Töö klienditeeninduses: valik või paratamatus?

JAGA:


Arutelus osalejad: Lea Kimber (Maxima Eesti), Sirli Seliov (klienditeeninduse ekspert), Riina Tenno (TTHK tekstiili- ja kaubanduse valdkonna juhataja), Katre Liiberg (Telia müügi-ja teenindusüksuse juht), Pirje Meri (Coop Eesti e-õppe disainer), Kalev Reiljan (Foruse tegevjuht)

Arutelujuht: Karel Reisenbuk (ajakirjanik)

Arutelu korraldaja: Maxima Eesti

Arutelus keskendume klienditeenindaja töö mainele. Küsime üheskoos, kuidas seda parandada. Klienditeenindaja töö on üks vähestest ametitest, millega inimene iga päev kokku puutub. Tõstame fookusesse need 12 000 inimest, kes meid igapäevaselt teenindavad. Soovime jõuda lähemale meie lapsevanematele ja õpetajatele, et ei levitataks ähvardusi sisuga: „Kui sa õppida ei viitsi, saab sinust poemüüja“.

Veel

Arvamusfestival
Arvamusfestivalhttps://arvamusfestival.ee/
Arvamusfestival toimub iga aasta augusti teisel nädalavahetusel Paides. Tegemist on ärksate ja aktiivsete inimeste kohtumispaiga ja mõttevahetuskohaga Eesti ühiskonnale ja inimestele olulistel teemadel. Festivali eesmärk on tuua kokku erinevaid vaatenurki ja ideid, et arutelude tulemusel sünniks uusi teadmisi, alguse saaksid uued ühiskonna jaoks kasulikud ettevõtmised ning areneks arutelukultuur Eestis.

Populaarsed

Hiljutised