Nimed Müügitahvlil #16: Closing. Edasilükkajad ja hirmud

JAGA:


2. Hooaeg on alanud ja nüüd lähme rohkem süvitsi olulistel teemadel.

Closing on müügietapp, kus kliendile on tehtud väärtuspakkumine ja nüüd on meie ülesanne aidata tal jõuda otsuseni.

Selleks, et klienti otsuseni aidata, on enamasti vaja täita järgnevad ostukriteeriumid:
* Kliendil on selge vajadus või tahe osta antud teenust/toodet ning ta näeb selles väärtust
* Kliendil on olemas usaldus toote, müügimehe ja firma osas
* Kliendi piiravad uskumused, hirmud on lahendatud.

Räägime mida teha tüüpiliste edasilükkamistega ja mida teha kui kliendil on piiravad uskumused ja hirmud ning miks siis hinda alla teha enamasti ei tasu.

Silver Rooger ja Kaspar Kuntor

Veel

Nimed Müügitahvlil
Nimed Müügitahvlil
Saade on mõeldud juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron. Saadet toetab Dominate Sales.

Populaarsed

Hiljutised