07.10.24 Teeninduse teejuht: ettevõtte olgu brändina nii hea, et keegi ei raatsi su juurest lahkuda

JAGA:


Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas ja Swedbandki erasegmendi juht Tarmo Ulla avavad saates „Teeninduse teejuht“ ukse teenindusvaldkonna südamesse ning arutavad teemal, kuidas hoida ja arendada era- ja äriklientide suhteid. Mõlemad juhid tõdevad saates, et kõik algab ettevõtte brändi loomisest.

Mõlemad juhid räägivad, et klientide vajadused muutuvad aina spetsiifilisemaks ning rõhutavad, et kliendi hääl, personaliseeritud lähenemine on kõige alus.

Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas sõnab, kui olulised on pikaaegsed suhted, töökindlus ja paindlikus, mis Tele2 Eesti strateegias olulisel kohal.

Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla sõnul on nii era- kui ka ärikliendi vaates oluline aru saada, et tegelikult toimuvad need sünkroonis ja lõpuks on kõige olulisem ikkagi ettevõtte bränd ehk kuvand, kuidas ettevõtte igal hetkel kliendile appi tuleb ja on toeks.

Saates jagatakse teeninduse valdkonna perspektiive ja praktilisi näpunäiteid äri ning eraklientide halduses, mis on abiks igale teenindusjuhile.

Saadet juhib Alyona Stadnik.

Fotol: Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas, saatejuht Alyona Stadnik ja Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla. Allikas: Äripäev

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised