Oleme veendunud, et kui klient on meie toodetest juba korra kuulnud ja isegi ostu sooritanud, siis tal on lihtne järgmist ostus teha. Kas see ikka on nii? Hoolimata sellest, et mitmed uuringud on tõestanud, et teie tänasele kliendile on kordades lihtsam müüa, kui uuele kliendile, siis kummalgi juhul ei soorita enamus kliente ostu ilma teie panuseta. Milline on teie ettevõtte kliendi hoidmise ja lisamüügi strateegia? Kas kulutate turunduse raha selleks, et iga kuu uusi kliente leida? Jagame teiega kõige levinumaid väärarvamusi, vigu ja nippe, kuidas oma kõige kallimat vara „klienti“ hoida!
Nimed müügitahvlil #11: Lisamüük, järelteenindus ja kliendihaldus
JAGA:
Oleme veendunud, et kui klient on meie toodetest juba korra kuulnud ja isegi ostu sooritanud, siis tal on lihtne järgmist ostus teha. Kas see ikka on nii? Hoolimata sellest, et mitmed uuringud on tõestanud, et teie tänasele kliendile on kordades lihtsam müüa, kui uuele kliendile, siis kummalgi juhul ei soorita enamus kliente ostu ilma teie panuseta. Milline on teie ettevõtte kliendi hoidmise ja lisamüügi strateegia? Kas kulutate turunduse raha selleks, et iga kuu uusi kliente leida? Jagame teiega kõige levinumaid väärarvamusi, vigu ja nippe, kuidas oma kõige kallimat vara „klienti“ hoida!