UUS Turundusraadio saade: Uue toote digitaalne lansseerimine

JAGA:


315

Turundusraadio on juhtiv Eesti turunduse podcast. Sel sügisel laiendasime oma formaati ja kuulutasime välja esimese Turundusraadio veebiseminari. Toome Teieni seminari esimesed 30 minutit ning kes soovib tervet saadet vaadata, saab seda teha ajakirja Directori kodulehelt. Directori tellijatele on see tasuta.

Seminar toimus digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhtis diskussiooni ja arutas oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist.

Uue toote turule toomine on eriti väljakutsuv samm iga ettevõtja jaoks. Tänapäeval on see protsess aktiivselt muutumas, kuna peamist rolli hakkab mängima digitaalne turundus. Seetõttu on veebiseminaril fookuses just uue toote digitaalne lansseerimine. Rääkisime sellest, kuidas seda efektiivselt teha, millised on lansseerimise etapid, kuidas siduda digitaalset ja “tavalist” turundust. Paneeldiskussioonis osalesid Maarja Kaalep Mindshare Estoniast, Artem Daniliants ettevõttest LumoLink ning Alar Ülem firmast GuestJoy. Külalistega arutasime järgneivaid teemasid:

Digitaalse lansseerimise võimalused
Digitaalse ja füüsilise lansseerimise erinevused ja seosed
Digitaalse lansseerimise etapid
Uue toote digitaalse lansseerimise nipid
Riskid ja ohukohad

NB! Saade on inglise keeles! / The show is in English!

Veel

Turundusraadio
Turundusraadiohttps://www.mi.ee
Podcast by Marketingi Instituut

Hiljutised