Tööandja brändi loomine Maximas

JAGA:


303

Kutsusime külla Maxima turundusdirektori Janne Laik, et rääkida tööandja brändist ja selle loomisest Maximas.

Maxima alustas omal ajal tööandja brändiga väga keerulisest positsioonist, kus tegemist ei olnud mitte unistuste tööandjaga, vaid pigem vastupidi. Tänaseks on aeg edasi läinud ning leiame end olukorrast, kus ilma atraktiivse tööandja brändita enam ei saa. Uurisimegi Jannelt, kuidas nad Maximas tööandja brändi loovad:

Millist tööandja brändi loote?
Kuidas eristub teie tööandja bränd teistest jaekaubanduse ettevõtetest? Mida selle jaoks teete?
Mis on olnud kõige keerulisem tööandja brändi muutmisel nii kaua tegutsenud suurettevõttes?
Mis on kõige paremini töötanud?
Kui peaksite alustama uuesti, siis mida teeksite teisiti?
Maxima personalijuht Lea Kimber on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. Vaata täpsemalt ja registreeri juba 29. jaanuaril toimuvale konverentsile! unistustetööandja.ee/konverents/

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Veel

Turundusraadio
Turundusraadiohttps://www.mi.ee
Podcast by Marketingi Instituut

Populaarsed

Hiljutised