313
Saade on inglise keeles! // The show is in English!
Täna on meil saates külas Jean Sutton Iglismaalt, kes töötab Actionline’is. Temaga tuleb arutamisele mis asi on insight ja miks tuleks ettevõtetele kasuks selle ära kasutamine. Arutamisele tulevad järgmised teemad :
Mis on insight?
Milleks ettevõtted seda vajavad?
Mis on 3 kõige vältimatut tööriista, mida iga ettevõte peaks kasutama, et saada insight’i ehk nö. läbinägelikkust?
Kui palju aega peaks turundaja kulutama, et saada insight’i?
Kas sul läheb insight’i vaja ainult kasvu häkkimiseks või igapäevaseks sujuvaks kasvuks?
———–
Today we have a guest from UK – Jean Sutton from Actionline, who will tell us exactly what an insight is and why is it important for companies to recognise the full potential behind it. In discussion will be the following topics:
What is an insight?
What do companies need insight for?
What are the 3 most inevitable tools every company should use for getting insights?
How much time should a marketer devote to get insights?
Do you need insights only for the growth hacking or during everyday smooth growth?