Saates „Tugitoolis sportlane“ käis külas Red Bulli spordi- ja üritusturundusjuht Andres Vaab, kes rääkis sellest, kuidas maailmakuulus energiajoogibränd Eestis sportlasi toetab. Vaab tutvustas neid kolme eestlast, kes hetkel Eestis ametlikult Red Bulli sportlasteks on, ja selgitas, miks just nemad on toetuse ära teeninud.
Red Bulli sponsorlusest rääkides ütles Vaab sedagi, et sportlaste väljavalimisel ei vaadata ainult sportlikke tulemusi, vaid loeb kogu pakett ehk ka see, milline on inimene vabal ajal. Vaab tunnistas, et sportlaste tausta uurides tutvub ta nende sotsiaalmeedia kontodega ning sealt on talle välja joonistunud paljusid Eesti sportlasi ühendav murekoht: Eesti sportlane ei oska ennast turundada. Vaab lisas, et see võib kõlada kalgilt, aga tänapäeva maailmas peab toetust otsiv sportlane suutma näha ennast kui brändi.
Millest veel juttu tuli, saab kuulata juba podcastist. Head kuulamist!