Õhtulehe spordisaates “Tugitoolis sportlane” arutlesid saatejuht Kaarel Täll ja endine suusahüppaja Kaarel Nurmsalu sportlase brändi teemal.
Meelelahutuse žanrina ei erine sport teistest valdkondadest kuigi palju. Sportlane astub lavale ja paneb püsti sõu. Kui tribüünid on tühjad, pole asjal justkui erilist mõtet.
Kas Eesti sportlased teevad piisavalt, et end potentsiaalsele publikule maha müüa? Nurmsalu meenutab, milliseid nippe tema kasutas, et võimalikult laia auditooriumini jõuda. Palju tuleb jutuks ka sotsiaalmeedia kasutamine, sest just taskus asuva nutitelefoni kaudu on sportlasel võimalik igal ajahetkel oma fännidega ühenduses olla ja sided luua. Kust läheb aga piir: kas uue ajastu sportlane peaks olema peaaegu nagu moodne influencer ehk suunamudija? Kas treenimise kõrvalt jääks selleks üldse aega? Lisaks meenutab Nurmsalu, kuidas sportlaskarjääriajal loodud suhted ja fännivõrgustik teda tänase päevani aitavad.
Kuula, mõtle kaasa ja avalda arvamust!