Käesolev episood on valminud koostöös Tele2-ga. Ja minu seekordseks vestluskaaslaseks on Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu, kes veab suure kire ja entusiasmiga telekomi challengerbrändi. Käesolevas episoodis tuleb juttu sellest, mis peitub #põhjusegamässajad hashtagi taga ning miks Tele2 kliente „klientideks“ ei nimeta. Räägime erinevate nurkade alt juhtimisest, klienditeenindusest ja organisatsioonikultuurist laiemalt Tele2-s. Tiina-Mall jagab oma senist kogemust tööandjabrändingu vallas ning räägib lähemalt, miks peavad juhtimis- ja organisatsioonikultuur enne brändinguga tegelemist paigas olema ning kuidas brändivisiooni ägedalt ellu viia.
“Kõigepealt väga äge, et sulle on jäänud silma meie #põhjusegamässajad sõnum. Siia peab selgituseks juurde ütlema, et Tele2 brändina on ikkagi nn challenger bränd, ehk siis meie turupositsioon lubab meile võimalust olla teistsugused ja nagu päriselt teha asju teistmoodi. Kui turuliidri positsioon võib-olla ongi selline konservatiivsem, siis meie saamegi esitada väljakutseid kõige selle osas, mis meie meelest on mõttetu või aegunud – igasugused aegunud praktikad, bürokraatia, suhtumine klienditeenindusse jne. Meil on see võimalus nendele asjadele uue pilguga otsa vaadata, neid ümber mõtestada ja siis heas mõttes ka nende vastu mässata. Ja ‘põhjusega mässajad’ ongi tegelikult Tele2 tööandja brändi katussõnum. See võtmesõnum – #põhjusegamässajad – peegeldab meie organisatsioonikultuuri; seda, kuidas me organisatsioonis asju teeme, kuidas me üksteisega suhtleme, jne.” – Tiina-Mall Vannastu
Kuulake ikka …