Seekordne vestluskaaslane, Riina Varts, on Eesti HR maastiku kõrgelt respekteeritud suurkuju. Ta on tegelenud inimeste juhtimise ja juhtide toetamise ning arendamisega ligi 20 aastat; kindlasti eredalt tuntud personalijuhina nii Hansapangast kui ka Eesti Energiast. Aastast 2012 on Riina diplomeeritud Executive Coach, Academy of Executive Coaching (AoEC) partner ja litsentsitud koolitaja ning EBS Juhtimiskoolituse Keskuse coaching’u õppejõud. Täna on Riina ise endale tööandja ja arendab Eesti juhte ning juhtimist. Riina sõnul on tema missiooniks muuta inimeste tööelu rahuldustpakkuvamaks toetades ja arendades juhte ning seeläbi ka organisatsioone Eestis.
“Oma personaalse brändi määratlemine tähendab kogu maailmale näitamist, kes ma olen ning mille eest ma hea seisan. Kuidas mina ennast juhina defineerin? Mis mind mõnest teisest juhist eristab? Juhi personaalne bränd sisaldab nii teadlikkust oma väärtusmaailma osas kui ka konkreetseid juhile omaseid käitumismustreid, mis peegeldavad vastavaid tõekspidamisi. See on vajalik, et sa juhina saaksid oma inimestele kommunikeerida, milline juht sa oled ja et nad mõistaksid, miks sa ühes või teises situatsioonis just nii käitusid. Paljudes juhtides ma aga ei näe seda teadlikkust; ma ei näe, et juhid oleks selle enda jaoks selgeks mõelnud. Töötan täna väga palju just juhtide isiklike brändide loomisega, et panna paika, milline see juhi personaalne käekiri on.” — Riina Varts
Kuulake kindlasti …