Minu seekordseks vestluskaaslaseks on energiast pakatav ja alati naerusuine TransferWise’i personaliarhitekt Kairi Pauskar. Kairi on IT hariduse ja töökogemusega personalivaldkonna ekspert, kes on viimase kolme ja poole aasta jooksul aidanud TransferWise’il edukalt kasvada ca 60-st inimesest üle 800-pealiseks rahvusvaheliseks meeskonnaks. Ja seda kõike säilitades ettevõtte asutajatele omane start-up’ilik organisatsioonikultuur. Kairiga räägimegi, millist idufirmale omast juhtimiskultuuri Transferwise’is kultiveeritakse ning miks on kõige aluseks soov teha mõtestatud asja, mis päriselt aitab klientidel elus paremini toime tulla.
“This isn’t not just a job; we’re a revolution! See on meie esimene põhiväärtus TransferWise’is, mis kirjeldab kõige enam seda, et TransferWise on koht inimestele, kes otsivad tähendusrikast tööd. See pole mugav üheksast viieni töö, kus päevast-päeva mingeid etteantud ülesandeid ära teha, vaid me oleme siin selleks, et üheskoos kutsuda ellu muutus finantsmaailmas. Meid ühendab soov muuta finantsmaailma õiglasemaks — aidata inimestel ja ettevõtetel teha mugavamalt ning odavamalt ülekandeid ning seeläbi hoida raha kokku olulisemateks asjadeks. Mind ennast isiklikult puudutab väga üks reaalne kliendilugu, mis peegeldab suurepäraselt ka töö tähedusrikkust minu jaoks. Üks Aasiast pärit ja Londonis töötav naisterahvas kirjutas meile TrustPilot’isse tagasiside kommentaari, kus tänas, et oleme olemas, sest tänu meile hoiab ta nüüd igakuistelt raha perele saatmise kuludelt nii palju kokku, et saab üle kahe kuu oma lapsi ja lähedasi lennukiga vaatamas käia. Varasemalt tegi ta seda üle 6 kuu. Sellised lood illustreerivad hästi kui palju head meie teenus päris inimestele teeb, ning annab seeläbi jõudu ja inspiratsiooni tulevikus veelgi enam pingutada.” — Kairi Pauskar
Kuulake ikka …